31 Mayıs 2010 Pazartesi

REKLAMLAR

Geri dön sensizlik yürürken sakız çiğnemekten daha zor
sen yeterki gel
her akşam eve bedava kola gelmesede olur
kalbim ayşe teyzesi gibi carttt etti
seni uzun süredir bulamadım
googleden sordum bilmedi
hacker ana yı çaresiz bırakan hadi geri gel
fillerin yüzüme değimesi hiç hoş olmuo
sen yeterki gel
karamel yerken masayı sallamanı bile umursamıyorum
hiç farketmez ara vermesende olur
böyleside yeter
sen yeterki gel
açlığımı ikramla da yatıştırırım
negrolarımın hepisini al hepsi senin olsun
içdiğin güzel çorbanın sırrı bizim çorbaydı
ayrıca kahvaltıda yediğimiz yağda terem yağdı
bütün sırlarım senin olsun gel
kalbim benecol kullanmak zorunda bırakma beni
çokomilk kimin umrunda aklımdan çıkmayan sensin
seninle ilk tanıştığımız günü hatırlıyomusn
yolda çarpıştık eti brownim yere düşmüştü
sen eti brownimi aldın bende kitaplarını topladım
reklam gibi yani
gittin gideli çamlıca bile ayıltmıyo beni
albeni yemek için senden başka sebebim kalmadı
beraber yediğimiz ve ismini sürekli unuttuğum şekerlemenin tadı hala
aklımda
didom diil sen gelsen yeter
dido diye seni çağırsam gelirmisn

hadi dön
bi biskrem versem dönermisn
dolgulu çubuklu hemde
dön
bak bütün son rondolarımı sana ayırdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder