31 Mayıs 2010 Pazartesi

İÇ AÇILARIM

Seni bulduğum yere götürecek bir ayna aradım.sen bakmasanda Hala aynaya kırmızı bakıyorum .kilometrelerce öteden düşen gözyaşlarımı duyabiliyor musun. hıçkırıklarımın boğazında düğümlendi gözyaşlarım.Hıçkırsam gidersin, hıçkırmassam ölürüm. Aklımın sadece bi ucunu ve yüzümün diğer yanını sende bıraktım.yüzümün yarısıyle hep yarım öyküler anlatırım.peki ya sen yarım dudaklı bi adamı öpmek istermisin.Bensiz Daha fazla uyuma lütfen.en karanlık gecemde bile sensiz uyayamıyorum.herkes "herşey yolunda" diyor ama ben hala gözlerimi kapatamıyorum. Bu günbatımı değildi bizim sonumuz.Ağladığımı birtek yağmurlar gizliyor.peki ya siz güneşli günler.yatağımın altındamısınz hala. Güneş bir kezde bizim için batacak.sokaklar uyuduğunda biz tekrar hayal kırıklarımızı denize döküyor olacağız.itiraf et senin kadar sevilmedim.en çok televizyonda, sinemada, okulda, sokakta ve sende ağladım
gitarımın sesi kısık.masamın boynu bükük.sandalyemin sırtı dönük.yatağım bile artık sarılmıyor odunsu bedenime.
.çok fazla kanıyorum uzak durma benden.Nefesinin kokusu burnumu titretiyor,aşk iki de bir ellerimi tutmak istiyor.Bana ellerimi geri verme.tırnaklarım avuç içlerime batıyor.
Sana bi itirafta bulunuyorum. Seni hiç düşünmedim ! Sadece aklımdan geçirdim.
Eger düşünseydim çıkamazdım gene işin içinden.Bugün sana bi şiir yazıcam.Herkese okuycam.sonra seni bulucam.Kalbinin en karanlık odasına kitlediğin acıyı öpücem.cehennemi sevmekten başka elimde insanca kalan ne var ki.cehennemi ruhu hala üşüyenler için istiyorum, kendi kötülügümü istiyorum, son bir defa ara istiyorum
Kabuklarımız bile değişti aşkım.ama hala göremeyecek kadar sahteyiz.Lütfen...Benden kimseye bahsetme.. Nasıl sevdiğimi hayal ederler seni.Kıskanırım.Unut o'nu evlat diye yazdı reçeteme doktor sabah,öğlen,akşam aşk karınla....Haydi bir derin nefes daha al ve unuttuğumuz şarkının içinden bana doğru gel.Gözyaşların ellerime değiyor.ağlama!!İçimin tünellerinde yolumuzu kaybettik hayatım.el feneriyle dahi yol bulamadık.defalarca geldik buraya ama hala kayıbız.bağlıyız birbirimize ama önce sen gidiyorsun sonra hepimiz..sonra hepimiz..
göğsün cesaretten yanıyor mu diye sormuştum sana , oysa kış geliyomuş haberim yok,,,,bakıştı gülerek gözleriyle öperek ... bu öyle bir aşktı ki yok olmazdı ölerek.Sensiz köşeme çekilip yokluğunu kucaklasamda hala sırtıma kar yağıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder